pondělí 26. října 2015

Liščí pletky

Vlna barvy lišek byla láska na první pohled. Svetr jsem ale pletla natřikrát. Nikdy v životě jsem tolik nepárala a nezačínala znovu a znovu. Výsledek je ale přesně podle představ a možná i o facku dál. Teď ještě sehnat odpovídající knoflíky (vždy největší úskalí každého oknoflíkovaného projektu) a ušít si tu delší manšestrovou sukni s kapsama. Líbí se mi jak se začínám mít ráda. Jen aby se to příliš nezvrhlo :)

Parametry:

Vlna: Malabrigo Rios 096 Sunset v nabídce Vlněných sester.

Spotřeba: Přesně na metr 5 klubíček.

Návod: ZDE v češtině a zdarma (Já pletla velikost L).

Radost: K nezaplacení.






A tady na židli si hoví další projekt. Čepice a šátek pro Toníčka Antonína.Tyhle přechody z úspěšně dokončeného projektu k nové neznámé mě strašně baví.


23 komentářů:

  1. Úžasná barva a vůbec celý svetr :-)

    OdpovědětVymazat
  2. D*O*K*O*N*A*L*O*S*T !!! :-)
    Velmi povedený, knoflíkové dilema znám velmi dobře! ;-)
    Moc se mi líbí i ta krejčovská panna, dlouho po nějaké pokukuji! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska se mi podařilo nějaké knoflíky přeci jen sehnat. Tak jdu uspávat a přišívat :)

      Vymazat
  3. Sebeláska není hřích. Doufám, že tu fotka manšestrové sukně bude velmi brzy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už někdo chytrej řekl, že nikdo tě nemůže mít víc rád než ty sám se máš :)

      Vymazat
    2. A bez lásky k sobě těžko mít rád druhé...

      Vymazat
  4. a máte tak krásný důůůům!wáu.luxusní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pořád ze všech stran nějaký rozestavěný :) Děkuji Zuzko.

      Vymazat
  5. Kdo už jiný by se měl mít rád, když ne maminky hodně dětí!
    Svetr je krásnej, nechceš na něj perleťáky? Léta je shromažďuju, nezaručuju, že bude sedm stejných, ale zrovna u nich to vůbec nevadí.
    A vždycky obdivuju látku na tom vašem kanapi.
    A ve skutečnosti vypadáš mnohem mladší než na fotce.
    Zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko perleťáky se mi úplně nehodí. Teda zatím :) Komplimenty se mi hodí vždycky :))

      Vymazat
  6. Mne sa páči u Vás doma :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem se nestihla vynadívat na šátek a už je tady taková pecka. Hotové umělecké dílo ! Mě se u vás taky líbí, já bych i pohlídala Toníčka Antonína :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O hlídání Toníčka Antonína se tu pereme, ale uklízet se nechce nikomu :)

      Vymazat
  8. Taky si říkám, kdy to ty matky stíhají :-) ale myslím, že to chápu...moc pěkný svetr se Vám Petro povedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soňo děkuji. Krademe chvilky, ale o to víc si vážíme výsledků.

      Vymazat
  9. Svetr překrásnej! Tahle barva Ti sedne :).
    A jak píše Zuzka - ten Váš dům - snový....
    Kanapátko luxusní, klenba cihlová ani nemluvě, polička ve zdi...všechno óóóóóóch!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva si mě našla. A děkujeme za obdiv, ale ono to fakt jen místy vypadá :)

      Vymazat
  10. Čirá radost. Svetr vám moc sluší!
    Když něco nestíhám, vždy pomyslím na vás a řeknu si "To půjde".

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný kúsok v krásnej farbe!

    OdpovědětVymazat